Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

Εσείς πληρώνετε ασφάλεια αυτοκινήτου.Είστε όμως σίγουροι ότι το οχημά σας είναι ασφαλισμένο;;;

Προσοχή επειδή κυκλοφορούν κάποιοι επιτήδειοι ασφαλιστές, στους οποίους εσείς  τους έχετε δώσει τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου σας αλλά αυτοί μπορεί να τα έβαλαν στην τσέπη τους και να μην τα κατέβαλαν στην ασφαλιστική εταιρεία που έχετε επιλέξει. Σε αυτή την περίπτωση το όχημά σας είναι ανασφάλιστο και κινδυνεύετε να βρεθείτε ...εκτεθειμένοι!!! 
Πώς θα βεβαιωθείτε αν το αυτοκίνητό σας είναι ασφαλισμένο ή όχι;

Ο τρόπος είναι απλός και σίγουρος με την εφαρμογή  του Επικουρικού - Η ΔΕΙΑ. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο: https://www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx , συμπληρώστε τον αριθμό κυκλοφορίας και το ΑΦΜ σας, κάντε την επαλήθευση με τους χαρακτήρες (γράμματα και αριθμούς) και πατήστε  αναζήτηση.
Αυτόματα έχετε την απάντηση. 

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Απίστευτο μπράβο τουςπολύ καλή σκέψη! Εγώ βεβαια έχω το κεφάλι μου ήσυχο γιατί η Ευρωπαϊκή Πίστη μου δίνει κάλυψη για ανασφάλιστα και από μια περιπέτεια που είχα, είχα πλήρη κάλυψη και ασφάλεια του αυτοκινήτου μου..