Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Πατέρας δεν είναι αυτός που ανατρέφει ένα παιδί. Η πατρότητα είναι στην ψυχή... Είναι θέμα της καρδιάς!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΔΑΚΡΥΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ
«Όταν ήμουν πέντε ετών, ο βιολογικός πατέρας μου αυτοκτόνησε. Ένιωσα ότι έφταιγα εγώ. Ότι κάτι είχα κάνει λάθος. Ότι αν είχα κάνει κάτι διαφορετικά, ο πατέρας μου δεν θα είχε επιλέξει αυτό το δρόμο.
Η μητέρα μου ξαναπαντρεύτηκε πολύ σύντομα και ο νέος της σύζυγος της ήταν ο πατέρας μου μέχρι που έγινα δεκαεννιά. 
Τον αποκαλούσα μπαμπά και χρησιμοποιούσα το επώνυμο του όσο πήγαινα σχολείο.Αλλά όταν χώρισαν με τη μητέρα μου, εκείνος έφυγε. Δεν τον ξαναείδα ποτέ. Για άλλη μια φορά, αναρωτήθηκα τι έκανα λάθος. Τι πήγαινε στραβά με έμενα και δεν μπορούσα να κρατήσω κοντά μου έναν πατέρα.Η μητέρα μου παντρεύτηκε και πάλι και... Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια: