Σάββατο 28 Απριλίου 2018

Μαλλιά κουβάρια η Π.Ε Μεσσηνίας με την Περιφέρεια Πελοποννήσου!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για Μαλλιά κουβάρια
Στο ψευδές περιεχόμενο του ανυπόγραφου δελτίου τύπου της Περιφέρειας Πελοποννήσου  ενημερώνω για τα εξής αληθή:
Με προσωπική μου επικοινωνία ζήτησα από το γραφείο Περιφερειάρχη, να ορισθεί αρμόδια υπάλληλος προκειμένου να  παραλάβει όλα τα σχετικά αρχεία για την διεκπεραίωση των επικείμενων εορταστικών εκδηλώσεων της Μεσσηνίας. Προηγουμένως έγκαιρα με το υπ’ αριθμ πρωτ. 243/30.03.2018 έγγραφό μου είχα ενημερώσει τον κ Περιφερειάρχη και την Διοίκηση της Π.Ε Μεσσηνίας για τον κίνδυνο βλάβης των συμφερόντων της Περιφέρειας από την σκόπιμη αποστέρηση του γραφείου  μου από κάθε διοικητικό υπάλληλο.

Δυστυχώς σε απάντηση  των ανωτέρω ορθών ενεργειών μου για την υπηρέτηση του έργου της Περιφέρειας, προσήλθε στο γραφείο μου η παντελώς αναρμόδια κα Νικολάκου (εκτός και  αν έχει πλέον υποκαταστήσει τον Περιφερειάρχη με τη συναίνεση του ) η οποία  με τη «γνωστή τοις πάσι»  λεκτική πρακτική της προς  επίδειξη εξουσίας,  έδιδε εντολές για ανορθόδοξες διοικητικά και μη πρακτικώς εφικτές ενέργειες, ενώ  συνέχισε  υβρίζοντας εμένα και απειλώντας τόσο εμένα όσο και υπαλλήλους, ενώσω ο κος Περιφερειάρχης ευρισκόταν σε παρακείμενο γραφείο.
Δεν θα ακολουθήσω κανέναν στον επιχειρούμενο ευτελισμό  της αυτοδιοίκησης  και στην «προσωπική του πολιτική  παρακμή».
Εχω καθήκον και υποχρέωση να υπηρετήσω και να προστατεύσω τόσο τους Μεσσηνίους Πολίτες όσο και την υπηρεσιακή δομή της ΠΕ Μεσσηνίας από αυτά τα φαινόμενα παθογένειας. 
Είναι γνωστή σε όλους τους πολίτες και θεσμικούς φορείς  η καθημερινή μου παρουσία και πρακτική για την υπηρέτηση τους, καθώς  επίσης και οι έγγραφες και όχι μόνο, ενέργειες  μου, για την προώθηση και διευκόλυνση του  διοικητικού έργου της Περιφέρειας   
Κατά τα λοιπά θα πράξω τα νομικώς δέοντα και διοικητικώς αρμόζοντα για την κα Νικολάκου.


        Η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Μεσσηνίας
             Ελένη Αλειφέρη-Καραθανάση

Δεν υπάρχουν σχόλια: