Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Ο Πάνος Μιχαλόπουλος είναι πλέον αγρότης στη Μικρομάνη !!!

Ο Πάνος Μιχαλόπουλος είναι πλέον αγρότης στη Μικρομάνη Μεσσηνίας!
Στη δεκαετία του ’80 ήταν το απόλυτο αρσενικό και οι αφίσες του ήταν σε κάθε κοριτσίστικο δωμάτιο. 
Στη συνέχεια έκανε πολύ μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες στην τηλεόραση και στο θέατρο. Τώρα όμως, στα 67 του, αποφάσισε να ασχοληθεί με τα κτήματά του στην Καλαμάτα (σημείωση sportstonoto: πιο συγκεκριμένα, στο χωριό του στην Μικρομάνη Μεσσηνίας, 8 χιλιόμετρα έξω από την πόλη της Καλαμάτας). 
«Δεν με ενδιαφέρει ούτε να ξαναβγώ στο γυαλί, ούτε στο θέατρο. Άσε που δεν υπάρχει και θέατρο σήμερα.
Οι προτάσεις που μου κάνουν, δεν με ενδιαφέρουν», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Αποφεύγω τα πάντα. Χαίρομαι όταν περπατάω στο δρόμο και με πιάνουν μικροί και μεγάλοι και μου λένε «μεγαλώσαμε με σένα». Αυτή είναι η παρακαταθήκη μου. Τώρα, έχω τόσες πολλές ασχολίες με τα κτήματα που μου άφησε ο πατερούλης μου στην Καλαμάτα, που δεν βρίσκω κενές ώρες για να γευτώ την προσωπική μου ζωή», συνεχίζει ο αγαπημένος ηθοποιός. «Αποφεύγω κάθε είδους δημοσιότητα, γιατί δεν με ενδιαφέρει αυτός ο τομέας πλέον. Δεν με ενδιαφέρει να δουλέψω στην τηλεόραση, ούτε και στο θέατρο όμως. Δεν υπάρχει και θέατρο για να δουλέψεις πια. Δυο αξιόλογα θέατρα έχει πλέον η Αθήνα. Τίποτα άλλο. Και αυτό που βλέπουμε είναι θέατρο του παραλόγου», εξομολογήθηκε στην εφημερίδα Freddο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: