Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Βαλύρα:Το συγκινητικό μήνυμα του Χρήστου Παπαγεωργίου από το κρεβάτι του πόνου!!!

Συγκινεί το μήνυμα του "Παπ", από το Νοσοκομείο Καλαμάτας...
Συγκινητικό μήνυμα ανάρτησε σήμερα το απόγευμα στη σελίδα του στο fb, από το νοσοκομείο Καλαμάτας όπου νοσηλεύεται από την προπερασμένη Κυριακή, ο συμπατριώτης και συντάκτης μας και αγαπητός απ' όλο τον κόσμο, ειδικά του αθλητισμού και του ποδοσφαίρου, Χρήστος Παπαγεωργίου. 
Χρήστο σου ευχόμαστε από καρδιάς περαστικά και σιδερένιος πάλι και σύντομα κοντά μας για νέες δημοσιογραφικές επιτυχίες!!!
Αναλυτικά το μήνυμα έχει ως εξής:
"Από το κρεβάτι του πόνου και την μονάδα εμφραγμάτων του Νοσοκομείου Καλαμάτας θέλω μέσα από την καρδιά μου να σας ευχαριστήσω για την μεγάλη- συγκινητική σας αγάπη και το ενδιαφέρον σας, για αυτή την ξαφνική περιπέτεια της υγείας μου. 

Ειδικά θέλω να ευχαριστήσω τους θεράποντες γιατρούς μου, τον διευθυντή της καρδιολογικής πτέρυγας και καλό μου φίλο Γιώργο Κουδούνη, την Σταυρούλα Κοσμοπούλου, τον Περικλή Κλουφέτο, τον Μανώλη Μάκαρη και βέβαια το εξαιρετικό νοσηλευτικό, πρόθυμο και ευγενέστατο πάντα προσωπικό του Νοσοκομείου μας, ειδικά της μονάδας εμφραγμάτων όπου νοσηλεύομαι από την προπερασμένη Κυριακή το πρωί.
Να είστε όλες και όλοι καλά, να σας φυλάει ο Θεός, να προσέχετε και πάνω πα’ όλα να έχετε την υγεία σας, το υπέρτατο πάντα αγαθό του ανθρώπου. 
Σας χαιρετώ καλοί φίλοι, εύχομαι και ελπίζω σύντομα να τα πούμε πάλι, καθώς από εδώ δεν θα μπορώ να έχω καμία άλλη επικοινωνία μαζί σας. 
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: