Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021

ΙΘΩΜΗΣ-ΚΗΔΕΙΕΣ-Ανταπόκριση xris.papag@ gmail.com

Ο "χάρος βγήκε παγανιά" & συνεχίζει το θανατικό στη Βαλύρα μας καθώς έφυγε σήμερα το πρωϊ & η ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΠΑΚΑ, μετά τους συμπατριώτες μας Γιάννη Γρ. Τζαλαβρά, Γρηγόρη Νικ. Μπουρολιά, Αγγελική (Κική) Περιβολάρη, Ιουλία χ/α Δημ Τσιλίκα & Ρήνα Κουβελάκη του Ιωάννη παντρεμένη στον Αρι Μεσσηνίας!!!!

ΠΕΝΘΟΣ: Πέθανε, σε Νοσοκομείο της Κορίνθου η συμπατριώτισσα μας ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΠΑΚΑ 83 ΕΤΏΝ. Η νεκρώσιμος ακολουθία θα τελεστεί στον Αγιώρη την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021 & ώρα 6μ.μ παρουσία λιγοστών συγγενών, όπως επιτάσσουν πλέον τα μέτρα ασφαλείας.
Η σύνταξη της ηλεκτρονικής μας ιστοσελίδας εκφράζει στην οικογένειά της θερμά συλλυπητήρια…
Χρ. ΠΑΠ

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΤΗΣ ΘΕΚΛΗ ΜΠΑΚΑ πριν λίγες ώρες....
Αγαθοκλής Μπάκας 1 ώρα •
Η καρδιά μου κομμάτια
Η ψυχή μου μαύρη
Η πολυαγαπημένη μου αδελφή μου Ευγενία έφυγε σήμερα τα ξημερώματα για την γειτονιά των αγγέλων, νικημένη από το φονικό ιό της εποχής μας παρ' ότι εμβολιασμένη !
ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΒΑΛΥΡΑΙΟΥΣ: Αγαπητοί μας αναγνώστες μας στενοχωρεί πάντως ιδιαίτερα το γεγονός ότι μερικοί φίλοι/ες μας, παρότι είναι πολύ κοντά προσκείμενοι... & στην εκκλησία δεν δείχνουν την ίδια ευαισθησία στην ενημέρωση...
Επίσης, κάνουμε γνωστό ότι η ενασχόλησή μας μαζί με τα άλλα παιδιά με τα ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ της γενέτειράς μας εδώ & δεκαετίες από την έκδοση της έντυπης εφημερίδας "Βαλύρα της Ιθώμης" με τα όποια μας λάθη, είναι αφιλοκερδή χωρίς ΚΑΝΈΝΑ χρηματικό όφελος!!!!!!!
Καλημέρες Χρ. ΠΑΠ τηλέφωνο για τυχόν ενημερώσεις ως υπεύθυνος της ηλεκτρονικής ιστοσελίδας 6944-235916 όλο το 24ωρο…
Συλλυπητήρια
Αγαθοκλής Μπακας
3 ώρ. ·
Η καρδιά μου κομμάτια
Η ψυχή μου μαύρη
Η πολυαγαπημενη μου αδελφή μου Ευγενία έφυγε σήμερα τα ξημερώματα για την γειτονιά των αγγέλων,νικημένη από το φονικό ιό της εποχής μας παρ' ότι εμβολιασμενη !
Τα θερμά μου συλλυπητήρια να ζείτε να τη θυμόσαστε Καλό παράδεισο
· Απάντηση · 14 ώρ.
Rita Tiniakou
Θερμά συλλυπητήρια Θεκλη μου. Να ζήσετε να την θυμάστε..
· Απάντηση · 14 ώρ.
Γιώργος Κοτσίρης
τα συλλυπητήρια μου σ.
· Απάντηση · 14 ώρ.
Nikoleta Atsarou
Νά είστε καλά νά την θυμάστε.Ειναι πολύ θλιβερό όλο αυτό.Δεν υπάρχουν λόγια Θέκλη μου.Κουραγιο 😥
· Απάντηση · 14 ώρ.
Bill Chalikouras
Θερμά συλλυπητήρια!
Ζωή σέ σάς νά είσαστε σιδερένιοι!
Καλό Παράδεισο στην Ευγενία!
· Απάντηση · 13 ώρ.
Γιώργος Κοκκότης
Θερμά συλλυπητήρια.
· Απάντηση · 13 ώρ.
Αθανάσιος Μπόβης
Τα θερμά μας συλλυπητήρια σε όλη την οικογένεια 😢
· Απάντηση · 13 ώρ.
Dimitris Atsaros
ΘΕΚΛΗ ΜΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΑ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ!!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!!ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΕΧΕΙ!!
· Απάντηση · 13 ώρ.
Χρήστος Βασιλόπουλος
Καλο παραδεισο να εχει
Να ζητε να την θυμαστε τα συλλυπιτηρηα μου!!
· Απάντηση · 13 ώρ.
Eleni Sideri
Θερμά συλλυπητήρια.
Δύσκολες ώρες .
Κουράγιο.Να ζήσετε να την θυμάστε!
· Απάντηση · 13 ώρ.
Takis Mihailidis
ΑΓΑΘΟΚΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΘΥΜΟΣΑΣΤΕ!!!!!
· Απάντηση · 13 ώρ.
Γιώργος Ζώης
θερμα συλλυπητηρια....!!!
· Απάντηση · 13 ώρ.
Eleni Tsiami
Λυπάμαι πολύ πολύ θεκλη μου.Τα θερμά μου συλλυπητήρια.
· Απάντηση · 13 ώρ.
Γιώργος Φωτεινός
Θερμά συλλυπητήρια Θέκλη!!
Να ζείτε να την θυμόσαστε!
· Απάντηση · 13 ώρ.
Μπουρολιας Βαγγελης
Λυπάμαι πολύ πολύ θεκλη μου.Τα θερμά μου συλλυπητήρια.
· Απάντηση · 13 ώρ.
Stamatis Mantzouranis B
Τα συλλυπητήριά μου κύριε Θέκλη.
· Απάντηση · 13 ώρ.
Θεανω Μπλεκου
συλλυπητηρια. να ησθε καλα να την θυμασθε
Το GIF μπορεί να περιλαμβάνει Angel De La Guardia, angel, wings, sparkle και candles
· Απάντηση · 13 ώρ.
Βασιλης Αδρασκελας
Ζωή σε σένα ,να την θυμασαι Αγαθοκλή. Συλλυπητήρια φιλε
· Απάντηση · 13 ώρ.
Ματούλα Ερτσου
Λυπαμαι........
· Απάντηση · 13 ώρ.
Σταυριανόπουλος Θεόδωρος
Καλο της αιωνιο ταξιδι.Να εισαστε καλα να την θυμαστε.Συλλυπητηρια φιλε Θεκλη.
· Απάντηση · 13 ώρ.
Vasiliki Makri
Θερμά συλλυπητήρια .Λυπάμαι πολύ.
· Απάντηση · 12 ώρ.
Tasos Stath
ΘΕΡΜΆ ΣΥΛΛΥΠΗΤΉΡΙΆ ΘΕΚΛΗ ΝΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΣΤΑΙ ΚΑΛΌ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
· Απάντηση · 12 ώρ.
Vassilis Christopoulos
Λυπάμαι πολύ για την απώλεια σας Θέκλη! Τα θερμά μου συλλυπητήρια! 😥
· Απάντηση · 12 ώρ. · Τροποποιήθηκε
Δημήτρης Καλογερόπουλος
Θέκλη συλλυπητήρια, ζωή σέ'σας !!!!
· Απάντηση · 12 ώρ.
κωστας μαραγουσιας
ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΗΣΟ
· Απάντηση · 12 ώρ.
Nikolas Spyropoylos
ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ...ΖΩΗ ΣΕ ΣΑΣ ΘΕΚΛΗ.........
· Απάντηση · 12 ώρ.
Nick Kapas
θερμα συλλυπητηρια...και αντοχη στον πονο...
· Απάντηση · 12 ώρ.
Ευγενία Π.
Θερμα συλλυπητηρια
Καλο παραδεισο
· Απάντηση · 12 ώρ.
Εφη Κατζακη Μπουρολια
Τα θερμά μας συλλυπητήριά καλό παράδεισο!!!!
· Απάντηση · 12 ώρ.
Fotis Marinopoulos
Θερμά συλλυπητήρια!
· Απάντηση · 11 ώρ.
Maria Barbagianni
Τα θερμά μου Συλλυπητήρια Θέκλη για την αδελφή σου Ευγενία την αγαπούσα πολύ καλό της ταξίδι.😢😢
· Απάντηση · 11 ώρ. · Τροποποιήθηκε
Thanasis Papadopoulos
Τα θερμά μου συλλυπητήρια Να ζήσετε να τη θυμόσαστε
· Απάντηση · 11 ώρ.
Baka Maria
Τι κριμα !Να ζήσετε να την θυμάστε 😢
· Απάντηση · 11 ώρ.
Σταύρος Καρτερολιωτης
Συλλυπητήρια στην οικογένεια σας, νά είστε καλά να τη θυμάστε!!
· Απάντηση · 11 ώρ.
Γιώργος Τσιάμης
Συλλυπητήρια Θεκλη μου. Υπομονή.
· Απάντηση · 11 ώρ.
Τάκης Ντουραμάκος
σσυλλυπητήρια καλό παράδεισο να έχει
· Απάντηση · 11 ώρ.
Laoura Atsarou
Καλό παράδεισο να έχει Θέκλη μου θερμά συλλυπητήρια
· Απάντηση · 11 ώρ.
Κατερινα Μποβη
Θερμά συλλυπητηρια
· Απάντηση · 11 ώρ.
Kostas Siafarikas
Τα θερμά μου συλλυπητήρια. Είναι πολύ σκληρή η νέα απώλεια
· Απάντηση · 11 ώρ.
Πάνος Μαρινόπουλος
Τα θερμά μου συλλυπητήρια ..Ζωή σε εσάς.
· Απάντηση · 10 ώρ.
Δήμητρα Μπάκα
Όλο αυτό φαντάζει σαν ψέμα, ένα κακόγουστο αστείο.... από τη μια στιγμή στην άλλη.... η θεία μας, μία όμορφη γυναίκα τόσο ζωντανή, χαμογελαστή και δραστήρια!!! Καλό παράδεισο να έχεις αγαπημένη μας... θα σε θυμόμαστε πάντα.... με τα τρανταχτά σου γέλια… Δείτε περισσότερα
· Απάντηση · 10 ώρ.
κώστας χρυσανθακοπουλοσ
Συλλυπητήρια Καλό παράδεισο
· Απάντηση · 10 ώρ.
Eric Kai Kallia Giogos
Συλλυπητηρια αγαθοκλη να ειστε καλα να την θυμαστε
· Απάντηση · 10 ώρ.
Βασιλική Τσατσούλη
ΣΥΛΛΥΠΗΤΉΡΙΑ....
ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΉ.
· Απάντηση · 10 ώρ.
Maria Ertsoy
Θερμα συλλυπητήρια θεκλη μου καλο παραδεισο
· Απάντηση · 10 ώρ.
Christos Kiriakidis
Θερμά συλλυπητήρια
· Απάντηση · 9 ώρ.
Γωγώ Μαγκλάρα
Αχρονη στιγμή. Χωρίς ημερομηνία, χρόνο, ώρα. Η στιγμή του θανάτου είναι τέτοια χωρίς συγκεκριμένη ημερομηνία, χρόνο και ώρα. Συλλυπητήρια θερμά.
· Απάντηση · 9 ώρ.
Αθανασιος Ηλιοπουλος
Τα συλλυπητήρια μου και καλό ταξίδι να έχει ζωή σε εσάς
· Απάντηση · 9 ώρ.
Panagiotis Kamarinopoulos
Θερμά συλληπητηρια
· Απάντηση · 9 ώρ.
Βασιλειος Καισαρης
Θέκλη τα θερμά μου συλλυπητήρια. Να είσθε όλοι καλά σιδερενιοι να την θυμάστε! Υπομονή Φίλε! Καλό Παράδεισο!
· Απάντηση · 9 ώρ.
Ioanna Batha
Θερμα Συλλυπητηρια!!
· Απάντηση · 9 ώρ.
Ρόζυ Καρύδη
Φωτεινό ταξίδι .
Συλλυπητήρια στην οικογένειά σας .
· Απάντηση · 9 ώρ.
Βαρβαρα Μωυσιαδου
Συλλυπητήρια να ζήσετε να τη θυμάστε!!
· Απάντηση · 9 ώρ.
Ανδρεας Σκαρλος
Θερμά συλλυπητήρια.
· Απάντηση · 8 ώρ.
Wasiliki Perivolari
· Απάντηση · 8 ώρ.
Sofia LinSam
Θερμά συλλυπητήρια σε όλη την οικογένεια.
Ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχή της.
Καλό παράδεισο Ευγενία!! 😢😢
· Απάντηση · 8 ώρ.
Nikos Thomopoulos
Τα θερμά μου συλλυπητήρια.
· Απάντηση · 7 ώρ.
George Karabikas
ΖΩΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΓΑΘΟΚΛΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΗΝΘΥΜΑΣΑΙ
· Απάντηση · 7 ώρ. · Τροποποιήθηκε
Γιώργος Δαβίλλας
Είθε η ψυχούλα της να βιώνει την εμπειρία του ακτιστου φωτός, στην ουράνια πολιτεία του Θεού. Καλό κουράγιο στην οικογένεια σας.
· Απάντηση · 7 ώρ.
Spiros Mourelatos
Θερμά συλλυπητήρια ..
· Απάντηση · 6 ώρ.
Παναγιωτα Ιωαννου
Ευγενία αγαπημένη καλό ταξίδι στο παράδεισο!!! Θερμά συλληπητηρια στην οικογένεια!!!
· Απάντηση · 6 ώρ.
Χρήστος Παππάς
Τα θερμά μου συλλυπητήρια
· Απάντηση · 3 ώρ.
ευτυχια γεωργακοπουλου
Θέκλη τα συλλυπητήρια μου
Maria Ertsoy
Θερμά συλλυπητήρια θεκλη μου Καλλό παράδεισο

Δεν υπάρχουν σχόλια: