Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 1944-5 ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΑΛΥΡΑΣ , 233 ΜΑΘΗΤΕΣ. ΜΗΤΡΩΟ ΑΡΡΕΝΩΝ 1932-4

  ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΛΥΡΑ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας  την 19-2-2024 με την υπεύθυνη των ΓΑΚ Καλαμάτας  συνάδελφο Αναστασία Μηλίτση, σύζυγο του τέως  συναδέλφου, δημάρχου Καλαμάτας , περιφερειάρχη Πελοποννήσου  Παναγιώτη Νίκα , για να φωτογραφίσω 45 συμβόλαια των προγόνων μου και Βαλυραίων  μου είπε ότι αύριο θα έχει επίσκεψη από το υπουργείο παιδείας και δεν θα μπορέσει να με εξυπηρετήσει, παρά μόνο για 5 συμβόλαια. Μου ζήτησε τα νούμερα των 5 συμβολαίων από το συμβολαιογραφείο του Σταύρου Νικολόπουλου από την Εύα Μεσσηνίας 1882-85.
 
Τα 4 συμβόλαια αφορούσαν του παππούλη μου Αθανασίου Λύρα και το 1 του Γεωργίου Παπαγεωργίου από Λάμπαινα.

Πράγματι την άλλη ημέρα συνάντησα  στα ΓΑΚ  τους υπαλλήλους του υπουργείου παιδείας και τα 5 συμβόλαια ήταν επάνω στο τραπέζι, στην αίθουσα του αναγνωστηρίου. Αφού τα φωτογράφισα είδα  δίπλα μου ότι  υπήρχαν τα 2 μαθητολόγια του δημοτικού σχολείου Βαλύρας 1944-6  και 1947-54 τα οποία μελετούσε κάποιος  ερευνητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: