Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024

Οι καταστροφικές συνέπειες της υπνοπαιδείας για τον ψυχισμό του ανθρώπου

 



                                                                      Φωτό: Gevorest

Ο Οδυσσέας -αναζητητής της Ιθάκης του, με βουλοκέρι έκλεισε τα ωτία του στις Σειρήνες. Εμείς, αντί να κατανοήσουμε τη σημαντικότητα της σιωπής, γαλήνης και ηρεμίας για τον ανθρώπινο εγκέφαλο  κατά τη διάρκεια του ύπνου, του φορούμε μεγάφωνα , ραδιόφωνα, τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, μη αναλογιζόμενοι ότι στο τέλος, διόλου παράξενο, θα αρχίσει να συμπεριφέρεται ο εγκέφαλός μας σαν ρομπότ και αυτή θα είναι η μεγάλη μας καταδίκη ως ανθρωπότητα…η εξαφάνιση του είδους μας. 

Η υπνοπαιδεία στις ημέρες μας είναι ένας διεθνώς δημοφιλής τρόπος μάθησης με ηλεκτρονικό τρόπο κατά τη διάρκεια του ύπνου, αλλά και μέθοδος υποβολής στο πρόσωπο του ενδιαφέροντος, είτε αυτό λέγεται παιδί, σύζυγος , σύντροφος  κ.α. όλα εκείνα που θα επιθυμούσαμε να πράξει για το «καλό του»! Πολλοί πειραματίζονται, φορτίζοντας τον εγκέφαλό τους με στόχο να αποθηκεύσει και διατηρήσει στη μακροπρόθεσμη μνήμη πληροφορίες χρήσιμες κατά τη διάρκεια της κατάκλισης. Συνήθως, φοιτητές χρησιμοποιούν την υπνοπαιδεία για εκμάθηση ξένων γλωσσών και πληροφοριών που αφορούν τα εξεταζόμενα μαθήματά τους, ή άλλες γνώσεις που επιθυμούν να κατακτήσουν. Μάλιστα, ορισμένοι είναι τόσο φανατικοί, που αδυνατούν να κατανοήσουν ότι στόχος ζωής δεν είναι ο εγκέφαλός τους να καταστεί ένας σύγχρονος ηλεκτρονικός υπολογιστής-δούλος, χάνοντας τις θείες του ιδιότητες και τα πνευματικά του χαρίσματα . Να εξαφανιστεί η προσωπικότητα του ανθρώπου,  και το ανθρώπινο είδος , το οποίο σταδιακά εξελίσσεται και παγκοσμίως ενεργοποιεί τον εγκέφαλό του, με απτά επιτεύγματα μέσα από την παιδεία δια ζώσης, εργασία και κοινωνική συναναστροφή. Στόχος είναι να προβαδίζει η πνευματική και ψυχική ανάπτυξη που είναι σταθερές αξίες και να έπονται τα εφήμερα, καθώς και τα ηλεκτρονικά μέσα. 


Η ψυχή στον τάφο της δεν συνοδεύεται από τον ηλεκτρονικό της υπολογιστή, αλλά από το φως το αληθινό που έλαβε και καλλιέργησε με αρετές κατά τη διάρκεια του βίου της. Το Πνεύμα το Άγιο και ο Θείος Λόγος δεν εγκλωβίζονται εντός  εγκεφάλου που έχει αλλότριους στόχους ζωής , αλλά υπερίπτανται και λυπημένα σιωπούν εμπρός στην αλόγιστη καταστροφή. Ο γονιός δεν χρειάζεται να περιμένει 2 ώρες μετά τον ύπνο του παιδιού του για να του υποβάλλει χαμηλότονα λόγια αγάπης προς νουθεσία,  όπως  «αγάπη μου εσύ που είσαι ένα τόσο καλό παιδί είναι κρίμα να χτυπάς τον συμμαθητή σου στην τάξη», αλλά να συμφιλιώσει το παιδί του δια ζώσης με τον συμμαθητή του. Η ύπνωση γενικώς είναι μία καταστροφική μέθοδος, που διαταράσσει σοβαρά τον ψυχισμό του ανθρώπου.

Ευλογημένοι εκείνοι που υπερασπίζονται τον εαυτόν τους και υπό το φως των καντηλιών μετέχουν με ευλάβεια σε κατανυκτικές αγρυπνίες, που η βυζαντινή ψαλμωδία θεραπεύει τα εντός τους, που με το καντηλάκι στο σπιτικό τους αυτοσυγκεντρώνονται και προσεύχονται, που απολαμβάνουν το μεγαλείο του έναστρου ουρανού τις θερινές νύχτες και χαίρονται με την ομορφιά της φύσης ημέρα και νύχτα, και όχι με την εικονική πραγματικότητα κατά τη διάρκεια του ύπνου. Η ιερότητα του ύπνου είναι σημαντική για την ψυχοσωματική υγεία μας και η υπνοπαιδέια δεν ενδείκνυται για τη διασφάλισή της. 

Λέγει ο Γιώργος Λ. Αποστόλου:

Μι παιδεία πο θ θετε στόχο δύσκολο κα  ψηλ δ θ μποροσε ν ρκεσθε στ μετάδοση γνώσεων κα πρακτικν κανοτήτων. Δ θ πρεπε ν ξασθενίσει τς πνευµατικς κα ψυχικς δυνάµεις το νέου νθρώπου, ναζητώντας τρόπους ταχύτερης κα ποδοτικότερης «κπαίδευσης», στε η ποσότητα το µεταδόσιµου λικο ν εναι λο κα πι µεγάλη’ οτε, πολ λιγότερο, θ πρεπε ν µεταθέσει τς εθύνες το νθρώπινου πνευματικο μόχθου σ᾿ να δημιούργηµά του πο ποκαλεται «λεκτρονικς διερευνητής».

 Αν ο τεχνολογικς κατακτήσεις χρηστεύσουν σιγ-σιγ τς πνευματικς κα ψυχικς δυνάμεις το νθρώπου, πως τείνουν ν χρηστεύσουν ή χουν κιόλας χρηστεύσει πολλς π τς σωματικές, τότε τί θ πομείνει π τ τέλειο ατ ν; Οτε μπορε ν σταθε παρηγορι κα λπίδα τ γεγονς τι μ τν πορεία πο κολουθομε νθρώπινος γκέφαλος θ φτάσει σ μιν νυπολόγιστη τελειότητα. Γιατ ν ληθιν συμβε ατό, ν δηλαδ διος νθρωπος, τελειοποιώντας π’ πειρον τος «λεκτρονικος διερευνητές» του, μεταβληθε κα ατς σ᾿ ναν τέτοιο τέλειο «διερευνητ λεκτρονικό», θ χει περβε τ σημεο πο νοµίζουµε πς ποτελε τν νθρώπινη προσωπικότητα, γι τν ποίαν νδιαφερόμαστε, κα θ χει περάσει σ᾿ να λλο, γνωστο γι μς εδος, ν δν προλάβει ν ξαφανίσει κάθε εδος ζως στν πλανήτη µας.

Γι’ ατ πιστεύω πς παιδεία το μεσου μέλλοντος, φο νσωματώσει στ περιεχόμενό της λες τς νθρώπινες κατακτήσεις, πνευματικές, ψυχικς κα θικές, π τς παλαιότερες ς τς πι σύγχρονες, φείλει ν προσφέρει στος νέους νθρώπους λα κενα τ στοιχεα πο θ τος κάνουν κανος ν προχωρήσουν στς ναζητήσεις τους, τς πιστημονικς κα τεχνολογικές, λλ συνάµα κα τς καθαρ πνευματικς κα συναισθηματικές, κα τς θικές –μ τν πι πλατι σημασία το ρου-στε ν σχηματίσουν τν δικό τους κόσµο, στηριγµένο στς δικές του ξίες κα στ δικά του πιστεύω.

Βεβαίως και δεν θα παλινδρομήσουμε γνωσιακά, αλλά θα προχωρήσουμε σταδιακά από το σημείο που βρισκόμαστε με τη βοήθεια του Θεού, όσον αφορά την παιδεία,  όχι με στόχο τη συσσώρευση γνώσεων επιβλαβών και περιττών για την υγεία του ανθρώπου . Η έμφασή μας αφορά πρωτίστως την πνευματική και ψυχική καλλιέργεια, και όλες τις σταθερές αξίες και αρετές διαμόρφωσης της κοινωνικής προσωπικότητας του ατόμου….γιατί στόχος ζωής είναι να συνεχίσουμε να παραμείνουμε άνθρωποι και όχι σατανικά πειραματόζωα και γεννήματα ενός υπερανθρώπου.


Πηγή:

https://ideonisos,gr/paideia-ip..

 

 Ο Θεός μεθ΄ ημών

 

Ευθυμία Η. Κοντοπούλου

13-11-2024

Δεν υπάρχουν σχόλια: