* Στεφανώθηκαν στον ιερό ναό της Αγίας Αικατερίνης στην Μάνδρα Αττικής, στις 25 Αυγούστου, ο Παναγιώτης Δ.Μπόβης και η Μαρία Τσάμου.
Στη συνέχεια έγινε η βάπτιση του γιου τους, ο οποίος έλαβε το όνομα , Δημήτριος.
Τους ευχόμαστε να ζήσουν να ευτυχίσουν και ο νεοφώτιστος να ζήσει, να είναι πάντα γερός και καλότυχος.
* Βαπτίστηκε στις 27 Αυγούστου 2017 η εγγονή του Χρήστου Περδίου από το Κατσαρού και της Μαρίας Στασ. Μπόβη από τη Βαλύρα. Η νεοφώτιστη έλαβε το όνομα , Μαρία. Τους ευχόμαστε να ζήσει να ευτυχίσει και να πάντα καλά και καλότυχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου