Το περασμένο Σάββατο 26 Αυγούστου 2016 η οικογένεια του Δημήτρη Ι. Μπουρίκα και της Αγγελικής Ι. Φωτεινού(κόρης του Εφημέριου της Ενορίας μας π.Ιωάννη Φωτεινού), βάπτισαν στον Ιερό Ενοριακό Ναό της Βαλύρας το αγοράκι τους και το ονόμασαν Ιωάννη.
Τους ευχόμαστε να τους ζήσει και να είναι πάντα γερό και καλότυχο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου