Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Άνω Δώριο:Η 192η επέτειος της εξέγερσης των Ντρέδων

Η 192η επέτειος της ορκωμοσίας και της εξέγερσης των Ντρέδων γιορτάστηκε την Κυριακή το μεσημέρι στο Άνω Δώριο, όπου αναπέμφθηκε επιμνημόσυνη δέηση από τον μητροπολίτη Τριφυλίας και Ολυμπίας κ. Χρυσόστομο και ακολούθησε αναπαράσταση της ορκωμοσίας με τον όρκο που έδωσαν οι Ντρέδες. 
Στεφάνια μεταξύ άλλων, κατέθεσαν, εκ μέρους της κυβέρνησης ο γενικός γραμματέας του ΣΔΟΕ Στέλιος Στασινόπουλος, εκ μέρους της Βουλής ο βουλευτής Γιάννης Λαμπρόπουλος, ο αντιπεριφερειάρχης Παναγιώτης Αλευράς, ο δήμαρχος Οιχαλίας Φίλιππος Μπάμης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: