Έλαβε το όνομα, πατήρ Μελέτιος
Πολλοί φίλοι της εφημερίδας μας αναρωτιούνται τι έγινε ο δημοσιογράφος Χρήστος Παπαγεωργίου(Αλέζαγας) και έχει εξαφανιστεί από την δημοσιογραφική πιάτσα. Θέλοντας να ρίξουμε άπλετο φως στην υπόθεση, οφείλουμε τα γνωστοποιήσουμε στους πολυπληθείς αναγνώστες του διακεκριμένου δημοσιογράφου ότι, εγκατέλειψε τα εγκόσμια και εκάρη μοναχός στην ιστορική Ιερά Μονή Βουλκάνου. Τελευταία είχε κλειστεί πολύ στον εαυτόν του και ήταν σχεδόν αμίλητος. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες υπέστη μια μεγάλη ερωτική απογοήτευση από μία δίμετρη Ουκρανέζα με την οποία είχε συνάψει ερωτικό δεσμό και την οποία είχε γνωρίσει διαμέσου του επιστήθιου φίλου του Γκεό Φωτίν, γνωστού μάνατζερ μοντέλων από την αλλοδαπή.
Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι ο αρχιεπίσκοπος κ.κ. Ιερώνυμος προτίθεται να τον αξιοποιήσει και θα τον ορίσει εκπρόσωπο τύπου της διαρκούς ιεράς συνόδου της εκκλησίας της Ελλάδος. Το ευχόμαστε γιατί το αξίζει.Άντε καλή ψυχή και καλό παράδεισο σεβαστέ πάτερ Μελέτιε, πρώην φίλε Χρήστο. Την ευλογία σου να έχουμε!!!
ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ
&
ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ ΚΑΛΉ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΆ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου