Στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται ενώ οι διαρρήκτες το ''γλεντάνε'' στα πανηγύρια.
Τις ημέρες του πανηγυριού διάλεξαν οι διαρρήκτες για να ''γδύσουν'' στην κυριολεξία δύο σπίτια συμπατριωτών μας. Οι δύο διαρρήξεις έγιναν σε σπίτια στην περιοχή του Άι Δημήτρη κι' αυτή τη φορά.Σημειωτέον είναι μια πολύπαθη περιοχή της Βαλύρας η οποία έχει δεχθεί τους τελευταίους μήνες απανωτά ''χτυπήματα''. Σύμπτωση άραγε ή κάτι άλλο συμβαίνει;;; Πάντως ''τυχεροί'' αυτή τη φορά ήταν οι συμπατριώτες μας Λεωνίδας Γουρνάς και Ξενοφώντας Γαλανόπουλος, που ''δέχθηκαν'' τους απρόσκλητους επισκέπτες ενώ βρίσκονταν στην πλατεία.
-Επίσης την Δευτέρα το βράδυ άγνωστοι διέρρηξαν τα σπίτια του οδοντίατρου Παναγιώτη Γ.Μπάκα και του εξαδέλφου του Αλέξη Αθ.Μπάκα, που βρίσκονται κοντά στο σταθμό του τραίνου , και αφαίρεσαν διάφορα αντικείμενα.
-Επίσης την Δευτέρα το βράδυ άγνωστοι διέρρηξαν τα σπίτια του οδοντίατρου Παναγιώτη Γ.Μπάκα και του εξαδέλφου του Αλέξη Αθ.Μπάκα, που βρίσκονται κοντά στο σταθμό του τραίνου , και αφαίρεσαν διάφορα αντικείμενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου