Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013
Βάπτιση στη Βαλύρα:Το όνομα αυτού Κωνσταντίνος
Το περασμένο Σάββατο έγινε στη Βαλύρα η βάπτιση του γιού του Ηλία και της Αλεξάνδρας Δαβίλλα. Ο νεοφώτιστος έλαβε το όνομα Κωνσταντίνος.
Να τους ζήσει, να είναι καλότυχος, γερός και ευτυχισμένος.
Συντάκτης:Βασίλης Γ.Φειδάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου