Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Βάπτιση στη Βαλύρα:Το όνομα αυτού Κωνσταντίνος

Το περασμένο Σάββατο έγινε στη Βαλύρα η βάπτιση του γιού του Ηλία και της Αλεξάνδρας Δαβίλλα. Ο νεοφώτιστος έλαβε το όνομα Κωνσταντίνος.
Να τους ζήσει, να είναι καλότυχος, γερός και ευτυχισμένος. 

Συντάκτης:Βασίλης Γ.Φειδάς 

Δεν υπάρχουν σχόλια: