Οι φύσεις του ανθρώπου είναι 2 (πνευματική και ανθρώπινη) όπως ακριβώς και οι ε ν έ ρ γ ε ι α και οι μαγνήτες του: μυαλό (μαγνήτης εγκεφάλου) και κ α ρ δ ι ά ς (μαγνήτης υποσυνείδητου)! Για να είμαστε λοιπόν, πραγματικά καλά, πρέπει όλοι αυτοί οι συνδυασμοί να λειτουργούν αρμονικά!!!Ό,τι «ταΐζουμε» τον εγκέφαλο, αυτός το δέχεται και το πιστεύει σαν αληθινό, χωρίς καμιά αντίρρηση και αμφισβήτηση.Πόσα, λοιπόν, από τα πιστεύω μας, τα πνευματικά μας ιδεώδη είναι π ρ α γ μ α τ ι κ ό τ η τ ε ς και πόσα απατηλές ψ ε υ δ α ι σ θ ή σ ε ι ς με τις οποίες έχουμε τόσο απλά, τροφοδοτήσει το μυαλό μας;Διαβάστε περισσότερα »
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου