Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΦΕΥΓΕΙ ΣΤΙΣ ...ΟΚΤΩ ΤΑΞΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ...ΚΟΛΑΣΗ!!!

Η Ελλάδα θρηνεί τα παιδιά της.

Η αναξιοκρατία κατατρώει τις σάρκες   της πατρίδας μας.

Ο ακατάλληλος άνθρωπος σε υπεύθυνη θέση.

Το ελεεινό ρουσφέτι  και το βόλεμα των ημετέρων μαχαιριά στα σπλάχνα της κοινωνίας.

Μην ξεγελιόμαστε η δολοφονική τραγωδία δεν είναι ευθύνη ενός μόνο ανθρώπου,αλλά ενός σάπιου συστήματος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: