Η Ελλάδα θρηνεί τα παιδιά της.
Η αναξιοκρατία κατατρώει τις σάρκες της πατρίδας μας.
Ο ακατάλληλος άνθρωπος σε υπεύθυνη θέση.
Το ελεεινό ρουσφέτι και το βόλεμα των ημετέρων μαχαιριά στα σπλάχνα της κοινωνίας.
Μην ξεγελιόμαστε η δολοφονική τραγωδία δεν είναι ευθύνη ενός μόνο ανθρώπου,αλλά ενός σάπιου συστήματος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου