Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024

Κωνσταντίνος Ι.Λινάρδος: Ευχαριστήριος επιστολή προς τους θεράποντες ιατρούς μου

 



 
Ανταπόκριση: κ. Χρήστος Παν. Παπαγεωργίου


Με την παρούσα επιστολή μου, εκφράζω βαθιές ευχαριστίες μου στον Διευθυντή, αιματολόγο, της Μονάδας Μεσογειακής Αναιμίας, του Γενικού Νοσοκομείου Καλαμάτας, κ. Αδαμόπουλο Ιωάννη ,την ογκολόγο και θεράποντα ιατρό μου, κα Σταματοπούλου Σοφία και την ιατρό παθολόγο, κα Δρακοπούλου Σωτηρία, για την ευγένεια, την απλότητα, την υπομονή και τον σεβασμό που επέδειξαν στο πρόβλημα της υγείας μου με την υψηλή, (χωρίς ιδιοτέλεια), επιστημονική τους επάρκεια και κατάρτιση.

Ευχαριστώ το νοσηλευτικό προσωπικό του ογκολογικού τμήματος του Γενικού Νοσοκομείου Καλαμάτας, συγκεκριμένα τις κ.κ. Μυτακίδη Σταυρούλα, Πλιόκα Χρυσούλα, Ηλιοπούλου Αναστασία και Δαρνάκη Μαρία, για την φροντίδα , την προθυμία, την υπομονή,το ζεστό χαμόγελο και την ανθρώπινη αντιμετώπιση τους, καθόλη τη διάρκεια της πολύμηνης θεραπείας μου.

Εύχομαι σε όλους αυτούς τους καταξιωμένους επιστήμονες και το έμπειρο νοσηλευτικό προσωπικό, να έχουν υγεία και δύναμη και να προχωρούν ακούραστα, παρόλο τις δύσκολες κοινωνικές συνθήκες, με την ίδια θέληση για να μεγαλώνει ο κατάλογος των ασθενών που κερδίζουν την ζωή από τα δικά τους χέρια.

Σας ευγνωμονώ!

Σας ευχαριστώ!

Κωνσταντίνος Ι. Λινάρδος!

Βαλύρα Ιθώμης-Μεσσηνίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: